Strony
Ostatnio dodane
  • Kobiecy wizerunek – kobieca urodaKobiecy wizerunek – kobieca uroda
    Na pewno w odniesieniu do kobiecego wizerunku wiele kobiet potrafi stworzyć idealny makijaż. Niekiedy uroda kobiety wymaga wielu poprawek, aby kobieta mogła czuć się swobodnie i pięknie. Oczywiście niezastąpiony pozostaje …
  • Detale w domuDetale w domu
    Nasze mieszkanie składa się z naprawdę wielu elementów. Są w nim meble, łóżka, stół, krzesła, różnego rodzaju sprzęty RTV czy AGD. Takie rzeczy nadają wnętrzu klimat. Musimy więc dbać o …
  • Moda na wiosnęModa na wiosnę
    Kiedy po zimie przychodzi wiosna, wielu z nas oddycha z ulgą, bo wie, że będziemy mogli założyć na siebie ładniejsze i cieńsze ubrania, które pomogą odkryć sylwetkę i wyeksponować wszystkie …

Czym jest dla nas styl?

Istotą każdego przekazu reklamowego jest to, aby dotarł on nie tyle do jak największego grona odbiorców, ale przede wszystkim do tych odbiorców, którzy mogą być nim zainteresowani. I to jest o wiele ważniejsze niż staranie się z dotarciem przekazu reklamowego do jak najszerszego grona. A jako, że rynek reklamy jest już bardzo nasycony i ludzie mają coraz bardziej dosyć reklam, w cenie są kreatywne i niebanalne sposoby dotarcia. Jednym z takich przekazów jest bez wątpienia telewizja, jaką można spotkać w niektórych salonach fryzjerskich. Są to małe ekrany, umieszczone przy każdym stanowisku fryzjerskim i emitujące telewizję internetową, której głównym przekazem jest tematyka związana z miejscem emisji, czyli moda i wszystko co tylko z nią jest związane. To bardzo dobry pomysł. Jest to telewizja internetowa, a widzowie, będący jednocześnie klientami, mogą dzięki niej śledzić informacje na tematy takie jak styl ubierania się, najnowsze trendy w kosmetykach i tym podobne. Uroda i wszystko co z nią związane i emitowane w takim miejscu jak salon fryzjerski to bardzo dobre połączenie. Jest to bez wątpienia dobry kanał reklamowy dla wybranego grona klientów.

Comments are closed.